Ebruuu1906 benimde şuan kasık karın ağrım yokta altıncı hafta da gitti onlar.karnımın içinde yırtılma gibi bişe hissediyorum o dA çok nadir yüz üstü yattığımda karnım sıkıştığında oluyo.o tiksinmeleri hiç sorma bende tatlıya karşı öyleyim çıkaramıyırumda bide göğüs doşgunluğu var aslında yumurta yiyebilsen çok iyiymiş günlük