Brcavci7 bende kızım olmasını istiyordum ve 20. Haftaya kadar kız idi ama yüzde 1ihtimal oldu erkek oldu iyiki oldu ya herşeyimmm yani değişebilir hatta ben buraya başlıklı açmıştım O zaman şimdi
Yine hamileyim detaylı ya kadar emin olmayın cinsiyete derim