Zeynepkbsk ameliyata cok stresli girdim ben. Anestezi uzmanı epidural yaptı sanki koluma damar yolu acar gibi rahattı. O bölgeyi uyusturup yapıyorlar ve işlemin her aşamasını anlatıp rahatlattı beni. Sonra bacaklarıma bir sıcaklık hissi yayıldı ve belden asagisi uyuştu. Sonrasında sadece dokunmaları duydum. Ameliyat yaklaşık 20-25 dk sürdü. Sadece bitmesine yakın bi bulantım oldu söyledim bulantımın olduğunu hemen metpamid yaptılar ve geçti. Odama geçtiğimde epidural in etkisi geçmeye başlayınca agri kesici yaptılar aralıklarla. Doğru dürüst agrim olmadı desem yeridir. O gün hemen ayaklandım sadece ilk ayağa kalkmam zor oldu sonrasında akşam sondamı bile çıkardılar ayaklandım diye. Normal Doğum yapan arkadasım vardı 1 hafta yataktan kalkamadı ben ertesi gün kendi işlerimi yapıp bebeğimle cok rahat ilgileniyordum.