Hemsire5765 Sag kasigimda dunden beri bıçak saplanir gibi bir ağrı var ne yaptimsa geçmedi böyle birşey yaşayan var mı 😖
Yenianne17 Hemsire5765 bende bi ara vardı o ağrılardan sonra grip olmuştum üşüttüm herhalde dedim çünkü gribim geçtikten sonra o da geçmişti doktoruma sorduğumda normaldir genişleme büyümeden dolayı olur demişti
Kimyagercik Hemsire5765 benim asiri var sag kasigimda agri dr a sordugumda normal dedi solda sag da agriya bilir korkucak bisey yok cocuk baski yapiyor sonucta dedi
Sude123 Hemsire5765. Benimde arada sag kasıgımda agrı oluyor ben sıcaksuyla dus alp masaj yapyorum yarımsaat dustn sonra kaln kyafetler giyip dinleniyorum geciyo bi deneyin isterseniz
Hemsire5765 Yenianne17 idrar yolları enfeksiyonu olmaz herhalde çünkü ben çok dikkat ediyorum bi de hiç yanmam olmuyor bi kaç kişi ya usuttun ya enfeksiyon var dedi
Yenianne17 Hemsire5765 bende de hiç yanma olmadığı halde tahlilllerim de çıktı canım her hamilelerde hemen hemen çıkıyormuş ama kasık ağrın genişlemeden dolayı olabilir ama çok kötü hissettiriyorsa doktoruna sor ne olur ne olmaz içine dert olmasın
Hemsire5765 Yenianne17 bugün daha iyi bakalım ama dün gece bi mide kampları başladı sabaha kadar oldum resmen bebisde daha hareketli değil aklım hep onda 18+4 olduk ama ses yok😖
Yenianne17 Hemsire5765 kişiye göre hareketlilik değişebiliyormuş canım sen kendini strese sokma böyle Nutella falan ye ben Nutella yendiğimde ve uzandığım da daha rahat hissediyorum mesela
Hemsire5765 Evet bayanlar bunu bende biliyorum bebek büyüdükçe ağrı olur derler ama bu kadar şiddetli mi yani ondan endişelendim ama bugün daha iyiyim bi yürüdüğümde oluyor ağrı dün geceki mide kramplarindan sonra bu sinek ısırığı 😏