Elena3838 merhaba ben 36+4 günlük hamileyim sizin belirtmiş olduğunuz dönemde banada aynı belirtiler oldu anlık uyuşma dedim sonraları ilerledi serçe,yüzük,orta parmağım uyuştu hep parmak kemiklerim ağrıdı elimde gün geçtikçe güç azaldı doktora gittim malum gebelik olduğu için film falan çekemedi ama iki elimede elektirik verilen bi test istedi gebelere bi xararı yok yaptırdım her parmağıma elektirik verdiler sonuç iki elimdede sinir sıkışması olduğunu gebeliğe bağlı ödem şişkinliğin etkisi olduğu belirttiler.şuan son 3 parmağımı hissetmiyorum gün geçtikçe ağrısı arttı hatta bem bebeğim doğunca nasıl tutucam die ağlayıp duruyorum ama biliyorum doğum yapınca geçicek avuntum bu yani ilerki dönemlerde artarsa uyuşukluk korkma bu yüZden detaylı yazdım küçük bir top alın fizik tedavi şeklinde egzersiz yapın fayda ediyo. Sevgiler