Kitabi bilgi derki ilk 20 gün Yenidoğan'da gaz sancısı olmaz tabi ne kadar doğrudur bilinmez. Benim kızımda gaz sancısı 50 günlükken baş gösterdi yenidoğan yoğunbakımda çalışan bir arkadaşım bana biogaia yı önerdi akşam 18:00de 5 damla 💧 diye çünkü gazakşam 19:00 gibi başlıyormuş kızımın gazı tık diye kesildi ve etrafımda sıkıntı yaşayan herkese önerdim ve kullananlar olumlu sonu verdiğini söylediler bu damlanın içinde kimyasal yok normal bağırsak florasında bulunması gereken kapsüllenmiş faydalı bakteriler var ve bu damlayı kullanırken başka hiçbirşey kullanmamak gerekiyormuş bilginiz olsun 👍👍👍👍