Seyma1234 AsilveAnnesi aaa üzülmeyin doğum yakınsa onları erken yolluyolar benim eşimde yeni yapıp geldi özellikle girdiklerinde onu sormuşlar eşi doğum yapacak var mı diye
Seyma1234 AsilveAnnesi bi kaç gün zor oluyor ama hemen geçiyor gerçekten 18 gün zaten ❤️Stres yapmayın bebeği düşünüp mutlu olun bide sürekli iletişim halinde oluyorsunuz geçip gidecek🙏