Fatiheren_61 bu testleri kadın doğum doktorum istemişti gebelik rutinleri 1 diye yazan küçük bi kağıt. Onu yaptırdım ve herşey güzel çıktı ama tiroit biraz yüksek çıkmış bunun için dahiliye bölümüne randavü alıp gitmemi istedi hemen aldım ve gittim 25 mg ilaç başladım 25 gün kullandım aç karına ve tekrar kan verdiğimde normale dönmüştü ve doktor hemen ilacı bırakmayalım devam edelim tekrar test yapalım dedi çünkü gebelikte çok kolay yükseliyor dedi ve bana bi zararı olmadığı için kullanmaya devam ediyorum