Zuzucuks Merhaba çok bulantım var dayanamıcak derecede gunde en az 5 6 kez kusuyorum ne yesem cıkarıyorum. Premesis bıtkısel hapı kullananlar faydasını gördunuz mu. Doktorum zofer verdi fakat yan etkısı olur dıye kullanmaya cekınıyorum.
Sirincili Zuzucuks premesis daha çok bulantı yapmıştı ben bırakmıştım , kendi halime kendimi :) sonra geçti zaten allah yardımcın olsun
RdvnMlkn Zuzucuks ben kullaniyorum ve aşırı memnunum bnmde hamileligim bulantili geciyo eger o ilac olmasa dusunemiyorm
Mervetepe Zuzucuks ablam zofer kullandı canım doğumda yaptı ne kendine ne bebişe zararı olmadı öyle olsa doktorlar vermez zaten
Serencakarli Zuzucuks ben kullanmıştım ilk başta premesis plusunu zencefilli çok faydasını gördüm tavsiye ederim
anapanda12 Açıkçası kokusundan midem kalksada toz şekerle kendimi kandıra kandıra burnumu kapatarak kullandım bi haftaya iyileşti bulantı falan kalmadı
Htczmra Zafer 4 mg 13. Haftaya kadar kullandim doktor verdi zaten bazen yarım içtim bazen tam aldım dayanılacak dereceysm hiç almadım ama bı zararını gormedim kusma gerçekten çok zor ağır geçirdim ama çok şükür geciyo .
Bebek33 Htczmra bende de onzyd var.bazen yarım alıyorum bazen tam.16. Haftamdayım hala bulantılarla uğraşıyorum.bu hap olmasa nasıl dayanırdım bilmiyorum
Mommy006 Zuzucuks ben de kullandım ama koku almadım yaa ne den acaba.. bulantıyı bir kaç saat geçiriordu ama bem bulantım yemek yedikten sonra oluyordu.. bünye işte
GulsahMulayim Zuzucuks canım bana doktorum dramamine vermişti, çok faydası oldu. Bulantı olacağını hissettiğim an içiyordum ve olmuyordu. Bir iki kez kullandım zaten çok bulantım olmadı ama direk kesiyor, hamileler için. Kullanabilirsin 🤗