mysteryy34 5+2 ler belirtileriniz neler ? Benim arasa kaşık ağrım ve bel ağrım oluyor. Sabahları kalktığımda mide bulantım be gün içinde mide yanmam oluyor. Sizinkiler neler?
Mervemm Benimki 5 de herhangi bi belirti yok sadece kaşık ağrısı var suanlik böyle karnında bi sertlik oluşuyor
Lokumanne Ben 6+4üm mide bulantım oluyor ama kusma olmuyor, ayrıca midemde yanma karnımın sağında da ara ara sancı hissediyorum 😔
Selmaa Benim de sadece kasigimda agri olusuyor ve gogsumde damarlar var bir de agri gogus ucunda buyume filan oldu. Baska birseyim yok su an sukur. Ama benim 4 mü 5 mi belli degil su an net olarak🤷♀️