Mervemm
Kizlar size bi sorum daha var Geçen yıl ocakta şubatta hamilr kaldim bebeğim 13 haftada doktor göbeğinde bisey var dedi üniversite yolladı ve orda kist çıktı bi ton şey cikti ellerde kemik eksikliği böbrekler yapışık yemek borusu yokmuş ve inanmadım ben bekledim 6 ayda doktor seni zehirler dedi ve aldi normal doğum ile ilkde sorun yaşayıpta ikincide normal sağlıklı bebeği olan varmi şuan 5 haftalık hamileyim de ilk korku içinde 😔😔
anapanda12
Tatlım hikayelerimiz biraz farklı olsa da, bende 24 hafta 3 günlük bebeğimi rahim ağzı yetmezliğinden kaybettim tabi bu rahatsızlığım olduğunu bebeğim öldükten sonra öğrendim. Şuan 29+1 hamileyim ameliyat ve bissürü ilaç ile bugünlere geldim. İlki sorunlu diye ikinci de öyledir diye bi kaide yok. Allah bağışlasın bebeklerimizi, kimsenin emeğini boşa çıkarmasın kucağını boş bırakmasın🤲🏻💕