zorkadin53 Hanımlar idrarımda yüksek derecede enfeksiyon var ne yaptiysam fayda etmedi ilaç kullandım düzenli kefir iciyorum sirkeli suyla temizleniyorum ama hala aynı tavsiye edeceğiniz birşeyler var mi çok fenayım 😧
Aygl zorkadin53 1 su bardağına 1 tatli kasığı sirke koy ic farkı gör he tabiki bol su icip ic camasirinizi sürekli degistirmekde dahil
Yasemincifci zorkadin53 iftarda yüksek tansiyonu okuyunca bi şaşırdım😂😂😂 canım vücudunu asidik yapan şeyleri bir süre yeme
zorkadin53 Medusa aynen canım arkadaşların dediği gibi yazılanlar görünmüyor allah ne verdiyse yazarken böyle olmuş 😂😂
ZCandan zorkadin53 canim bende ayni sorundan muzdaribim kizilcik suyu iyi geliyomus birde bol au ayni zamanda idarari tutmamamk hemen tuvalete gitmek gerekiyomus
zorkadin53 ZCandan canım inan en az 2 litre iciyorum ama yok yok yok sirkeli suyu deneyeyim bi baya güzel sonuc alan olmuş burada