Semartizim Kızlar normal doğum videosu izliyorum acayip hoşuma gidiyor mutlu oluyorum soru şu bende bir sorun mu var? :))))
Ebru3435 Semartizim iyi misin canım sen 😃 ilk başlarda aman diyordum hiç korku yoktu ama şimdi 38. Hafta oldum en ufak Sancıda Doğum mu diye korkuyorum 😄😄
Periihsnva Semartizim bizde tam 11 haftalik olucaz sabah ya bende bitek ben oyleyim saniyordum hem sevdigim bi uzman doktor var doguwlarini paylawiyor o kadar rahat gorunuyorki 6 ay cabuk gecsin artik dogurayim diyorum😄😄😄
Semartizim Ebru3435 sezaryan daha korkutucu geliyor bana canimmm inşallah sende normal yaparsın herşey yolunda gider
Ebru3435 Semartizim bende öyle istiyorum ama kızımın gelmeye niyeti yok sanki bende ameliyattan korkarım bide ameliyat sonrası var 🙄 ama normal doğumda zor .
SeydaT Kızlar peki 11. Haftada göbeğiniz belli mi kuzenim de bu haftada belirgin bir şekilde göbeği var 😁
Periihsnva SeydaT qazdan dolayidir o canim benim bende wiwtim bazan daha kucuk oluyor bazan qazdan kabizliktan wiwiyorum baya baya
SeydaT Periihsnva sanmıyorum canım kendisi de benim gibi zayıf biri o kadar göbeğin gaz olduğunu sanmıyorum bazı insanların karın içi dar olduğundan göbeği çabuk çıkarmış ici geniş olanların ki Dr geç çıkarmış ben öyle duydum 😁😁