Hgelif benimde ilkki normaldi benim doğumum kolaydı ama sonrası çok kötüydü ben de sonrasından korkar oldum şimdi karar veremedim açıkcası yanlış dikmişlerdi doğumdan 1 gün sonra beni hiç uyuşturmadan tekrar acıp dikişimi tekrar diktiler o tuşelemeler beni öldürdü şimdi aynı seyi yaşarım diye korkuyorum