Saturn canım kendini yıpratma bende ilk gebeliğimde 5 haftalıkken düşük yaptım hiç kolay değil evet bende çok ağladm çok üzüldüm ama çok şükür iki ay sonra tekrar hamile kaldım benimki kendiliğinden düştü kürtaja gerek kalmadı ama artık uyutarak yapıyorlarmış kürtajı Rabbim sabır versin inşallah en kısa zamandan tekrar bebek sahibi olursunuz