Kcmr22 kolay gelsin cnm,ben hassas olanları en düşük ayarda yıkadım,bazılarını 30 derecede,annemin ördüğü şeyler dışında herseyi yıkadım ütüledim bavuluma koydum 🥰normal deterjanla yıkadım ve cok az yumuşatıcı kullandım,özel bişi almadım yıkamak için 😍allah işlerini rast getirsin şimdiden🧿🧿💐💙