o6__8o Csrr ayy canim oluyor o yaa. Benimde kuyruk sokumum. Egilirken otururken yatarken . oluyor yani. Suan 25 haftaligiz biraz atlatmis durumdayiz. Arrik.bebek buyuyor kemikler .rahim derken oyuzden
PnrGg Csrr merak etme canım bende de var 17 haftama gireceğim yarın. Benim bel ağrım 11 haftalıkken başladı ara ara dewam ediyor sürekli değilde. Hatta kalçama wuruyor bazen o derece.
Csrr o6__8o aynen kuyruk sokumu oralarda 25 hafta belki normaldir bebek büyüdüğü icin de 15 de nette korkutucu seyler yazinca duramadim size sormadan 😣😣
Csrr Fatmanurozgr vala bende bugün oglen 4 gbi girdi daha hafif hafif devam ediyor kalkmama rağmen gecmedi 😏😏insan herseyden korkuyo
Csrr Trabzon aynen bende 15+4 um bugun fena vurdu korktm kontrolde Perşembe gunu insalalh hepimizinki olmasi gerektigi icindir 🤲🏻🙏🏻
Fatmanurozgr Csrr agrılar bitmiyo bende gündüz ara ara karnıma felan sancı gbi giryo geceleri ve sabahları bel agrsı mahvedyo beni
Trabzon Csrr korkma doktor normal dedi rahim genişliyo dedi. Benim bazen kuyruk sokuma doğru öyle bir vuruyo ki sonra geciyo.
Csrr PnrGg yaaa vala icim rahatladi cok sagol canım nete yazınca direk erken dogum yok dusuk fln yazinca insan korkuyor 😔
PnrGg Csrr yok kızz korkma bende ilk başlarda araştırdım korktum senin gibi ama sonra doktoruma sordum dediki bebek kendine yer açıyor o yüzden bel ağrısı yapıyor kiminde kasık ağrısı olurmuş kiminde bel ağrısı