Sngrr00 Merhaba arkadaşlar, sezeryan sonrası normal tuvaleti ne kadar süre sonra kullanabiliyoruz ? Bizim evimizde klozet yok . Doğumdan sonra başka eve gitmek de istemiyorum. Hastahaneden çıkınca normal tuvalet kullanmaya bailar miyim ?
Aryaalina Sngrr00 canım biraz zor olabilir eğilip kalkmak çömelmek dikişlerin acıyabilir zorlanabilirsin allah yardımcın olsun 🙏🏻
Dilekhakan Sngrr00 sandalyeler var canım ondan al benim eski ev de klozet yoktu sandalye almıştık erken Doğum riskinden oturamıyodum sandalye kullandım medikallerde var çok rahat oluyo
SafaMerve Sngrr00 benik kuzenim plastik sandalye almş ortasını delip leğen geçirmişş bulaşık leğeni onuda banyoya koymştu öyle şeyediyodu... en son fikir olark tavsiye edeblrm.
Sngrr00 Aryaalina Evet ben de aklımda canlandırınca bile içim acıyor. Ne yapacağımı bilmiyorum.. siz sezeryan oldunuz mu ?
Behiyem0305 Sngrr00 ben oldum sezeryen klozet e bile oturmak çok zor normal tuvalet mümkün olmayabilir 😞
Behiyem0305 Sngrr00 rahat oturup kalkmak bi hafta diyebilirim tabi bünye ile de alakalı komşum yaptı ikinci gün hop oturup kalkıyordu maksimum bir hafta öyle soyliyim başka ev istemiyorsanız büyükler için oturaklı sandalye şeklinde tuvalet oluyor ondan alabilirsiniz medikal satan yerlerden uç beş gün öyle idare edersiniz
Sngrr00 Behiyem0305 anlaşılan sandalye almaktan başka çarem yok gibi . Başkasının evinde kalmak istemiyorum . Biraz da korktum açıkçası 😔
Guzelannee Bende kaynanamda kaldım klozet yoktu ilk tuvalette ayakta yaptım üstümü Çıkarmıştım zaten öyle oldu dikişleri zorlamamak için
nazli_ml_k Sngrr00 Hayır lütfen kendinizi korkutmayın kişiden kişiye değişir o ben mesela evime geldiğimde çok rahat oturdum klozete hiç endişelenmeyin bence sizde hemen iyileşenlerden olursunuz inşallah 🙏🏻
Nursemomm Sngrr00 bn 12 gün oldu klozete bile zor oturuyorum notmal tuvalete çok zor canm varsa annen falan gdebleciğin kmse onda kal bi süre
Gulperr Cumartesi gunu sezeryan olacam ve bunlari olumak hic iyi gelmedi zaten zaman yaklastikca geriliyorum iyce korkmaya basladim allah yardimcimiz olsun...
Sngrr00 Gulperr benimki kesin değil bebek dönmedi , dönerse inşallah döner normal olacak . Ben de korkuyordum zaten sezeryandan , artık daha çok korkuyorum . Rabbim yardim etsin size de hepimize de inşallah
Veten Gulperr bende olacam beldenmi uyusduracaklar yoksa tum uyusduracaklar? Sezeryan olanlar cevap vere bilirmi?
Mayasey Gulperr al benden de o kadar 😂 benim daha belli değil hem normal hem sezeryan olabilir şuan ikisine de tırsıyorım
Dilekhakan Gulperr yokbe korkma canım rahat ol herkesin bünyesi fatklı ben sadece ilk oturduğumda acıdı sonra alışıyorsun korkma içini rahat tut 2 sezeryan oldum herkes yardımla yürürken ben tek yürüdüm sen dik dur kendini kasma yeter merak etme evlat İçin herşeye katlanılıyor 🙏
Nursemomm Sngrr00 ah canm çok zor normal wc ye oturmadım ama çömelip yerden bişey alanıyorum dikişlerim ağrıyor hemen