gozdetok ben de beğeniyorum onları; bir yerde sordum 3 lü takım 100 lira diğerinde 280 lira.280 lira olan kol uçlarına ve şapka uçlarına güpür takmış.Organikmiş kumaşı.Ama yani olacak iş değil.Bir tulum,küçücük şapka ve eldiven için çok geldi bana.200 dese alacaktım,razıydım.Öteki de pamuklu kumaş, nakış aynı ,güpür yok.Instagramdan bunlar.