Burcuomer canim ben ozel sektorde sskliyim. 32 den 37 ye kadar calisabilir alicam.bu 5 haftayi dogumdan sonra kullanabilirim demi? Haftalarim yanmaz ve 16 haftalik is goremez maasim bana odenir degil mi? 90 gunden fazla primim var. Tum sartlari sagliyorum