smcnkrt PembeLia bizimde bi kızımız olacak inşallah hilal ZEYNEP koyucaz adını babamız çok beğendi babasının süsü demek zeynep bide zaten peygamber efendimizin kızının adı 👧
mom44 PembeLia ben melike çok istiyordum hükümdar karısı anlamında olması lazım aytıca kıranda bakara suresinde geçiyor. Ama eşimfe gökçe istiyor bakalım
mom44 smcnkrt zeynep babasının süsü demek deüil değetli taş müvevher anlamında. Dinen koyulabilir. Bende öyle biliordum araştırdım hocalara sordumda öle bit anlamı yok dedi 😁
Fkg Ikiz kizimiz olacak Insallah Bazi islerin anlamlari cok guzel oluyor ama telefuzu cok zor yahu Ben soyemekte okumakta zorlaniyorum sonra bakiyorum anlami nedir diye guzel de zor ya sonra kizmasin cocuklarim diyorum.
PembeLia Fkg Aynen öyle en zoruda isim konusuymuş, Elizan düşünüyordum ama emin olamıyorum birkaç olumsuz yorum okudum bilgisi çok fazla olan birisine sormak lazım.😊
smcnkrt mom44 bizde sorduk araştırdık bide arap bi kaç arkadaş var onlarla da araştırdık ama iki side güzel 👍
KbraDurmaz Amine zehra koyucaz inşallah biz😍 amine gönlünde korku olmayan kadın zehra da ay yüzlü demek 😁
Fkg zxcvbhgfd Bir sahabi ismi guzel tabiki ama Ben kendi kendime soyleme pratigi yaptim ve kizima seslenemeyecegimi farkettim. Bide dayisi ve kuzeni hic seslenemez cunku onlar zaten peltekler🙂 Allah ismiyle hayirli uzun omur nasip etsin evladiniza🙏
Eliffaydinn Merhaba benımde kızım olacak nasıpse 39+4 deyız adını İpek Lina koyacağım Lina nın anlamı hurma agacı fidesi Haşr suresınde geciyor 👼🏻