Um07 Kızlar benim dünden beri belim ağrıyor belimin alt tarafı kasiklarim da agrım ve boğazım yanıyor öksürüyorum çok kötü oldum be yapmam lazım geçmesi için 14 haftalık hamileyim 🤦♀️🤷♀️
hande123 Um07 kasık ağrısı bebekten oluyor bebek kendine yer açıyor ama diğerleri için dr unuza gözükün normalde faydalı olan şey hamilelikte zararlı olabiliyor
ipeksfr Um07 arkdaşn dediği gibi bel ağrısı falan gebelikle ilgili olabilir. Boğazın içinse ballı süt pekmez falan de. Bende öyleydim ilaçsız atlattım. Bol c vitamini al portakal suyu iç cnm
Um07 [bilinmeyen] Öyle yapmaya çalışıyorum ama ağrı geçmiyor dünden beri azalmak yerine çoğaldı sanki 😊
ipeksfr [bilinmeyen] 16 haftalık benimde ama karnımda acayip bir ağrı var gelip gidiyor. Bilginiz varmı
Um07 [bilinmeyen] aaa bende de öyle yemek yedikten sonra patlicak hale geliyorum ve midem bulanıyor anlamadım gitti 🤣
ipeksfr [bilinmeyen] olabilir orda bir garip sertlik hissediyorum çünkü. Bide sağıma yatamıyorum hiç sanki bişeyler kopıyor gibi
Um07 Mi1007 Canım progestan mı o ilaçtan kullandım 7 ci haftada bu perşembe günü kontrolüm var herşeyi a dan z ye kadar sorarım allah izin verirse teşekkür ederim canım bilgin için 💕🤗🙏
Mi1007 Um07 evet ben 90 gün kullandım düşük riskine karşı belim berbat derecede ağrıyodu 12. Haftada bitti çok şükür bel ağrıları
Um07 [bilinmeyen] Darısı benim başıma inşallah benim ki kendisini gostermedi umarım perşembe günü gidince gösterir sipam 🤣😂🤗
ipeksfr [bilinmeyen] inşallah cnm sağlıkla kucağına alırsın. Tertemiz çıksın sonuçlarınız🙏🏻🙏🏻 Benimde 12 de kız gibi dedi cuma gittiim %95 kız dedi ama hala net bişe yok😀
ipeksfr [bilinmeyen] ay inşallah gönlümden geçen hep kızdı. Ayın 2snde bidaha gidecem. Aslında bebek oturuyor cnm ondan göremiyor doktor 😃😃
Um07 Mi1007 Şimdi acilden geldim doktor progeston u kullan dedii çok oldu agrım sancim da acile gittim eşimle bebeğim 1 hafta önde gidiyormuş 15 haftalık yani kullan ilacı 15 gün boyunca dedi düşük olmaz diyemem ama kullan dedi ağrıların kesilir dedi