Normalde hiç tatlı sevmeyen biriyim . Hamileliğimde hiç tahammül edemedim 75 ml mecburen şekerli su içtim 😔 ama hiç iyi hissetmiyorum bu kadar zor olacağını düşünmemiştim . Zaten şeker yüklemesi demekten bile midem bulanmaya başlamıştı doktora dedim yaptırmıyım açlık tokluk şekerime baksanız ama hem net sonuç alamayacağımızı hemde bu şekerin sandığım kadar basit olmadığını söyledi . Şeker derkende sadece tatlı şeyler değil makarna , pilav , ekmek vb. Çoğu şeyde etkiliyormuş ben sadece tatlı şeyler sanıyodum 😑