Eagle564 ben lcw dan aldım aşırı memnun kaldım. 17.haftamda aldım o zamana kadar eşofman ve bol pantolonla idare ettim. Kilo fazla almadığım için 17de aldığım hamile pantolonu bana hala oluyor 34.haftadayım. Ama gerçekten çok memnun kaldım resmen kurtarıcı kıyafetim oldu benim.