Eagle564 ben başta pantolon almadım lcw dan hamile taytı aldım ama sonrasında defacto hamile reyonundan pantolon almak zorunda kaldım çünkü her yerde tayt giyemiyorsun misafirlikte falan o yüzden bi tane şart hamile pantolonu ve gerçekten çok rahat defactodan aldığım belide ayarlanabiliyor 70 yada 80 e almıştım tavsiye ediyorum