1eylulunuz gözün aydın canım Allah analı babalı büyütsün 🤲🏻 Bende 40+2yim hiç bir belirtim yok yarın kontrolum var bakalım doktor bana gün verecek mi kendi sancım gelmese suni sancı verirler herhalde suni sancı nasıl bişey? Çevremdekiler diyor ki kendi sancıdan daha kötüymüş bazıların vücudu kaldıramıyormuş bende tabi biraz tedirgin olmaya başladım inşAllah kendi sancım gelir 🤲🏻 Epidural uygulaması yaptırmadın mi