Elif1147 İki isim neden konuluyor hiç anlamıyorm ben ismim iki tane bana hayatım boyunca zorluk çıkardı
HakanNeeAkgz Merveersoy elisa koyacaktık biz kız oldaydı 😂 ama bugün doktor kontrolüm var cinsiyet değişebilir belki de 😂😂
Gulceasl Ben de isim arayışındayım. Şimdiye kadar Aras , Arda , Erdem geçti gündemden. Ben Aras çok istiyorum ama onun da anlamı yok. Aras nehrinden geliyor sadece. İnternette de At kılı kalın yün diyor ☹