Ezgiix12 devlet hastaneleri ücretsiz yapıyor fakat haftanı geçirmeden gün Alman gerek devlette biraz geç tarih veriyorlar. Yaptırırsan bebeğin açısından iyi canım sonuçta sağlık problemi varmı yokmu belli oluyor. Doktor detaylı inceliyor. Doktorun yaptır dediyse yaptır.