Ikizleribeklemekte Ikiz gebelik yasayanlar 33 . Hafta da agriniz oldu mu. Bel bacak agrisi var 2gumdur sizce dogum belirtisi mi gece gunduz gecmiyor arada makat ve vajinaya da vuruyor
xwoman Ikizleribeklemekte bende 33 haftamdayim. Arada asagiya tekmeleri baskilari bende yiyorum. Bacak agrim bel agrim var ama asiri degil. Onuda surekli üstüne yattığım icindir diye düşünmüştüm ben 🤔
Sldysf 26.haftadayım bel bacak ağrısını bende çekiyorum ama makata vuran ağrım yok doktorunuza danıştınızmı
xwoman Ikizleribeklemekte en son 31+6da 1850 gr kadarlardi.simdi ne olmuslardir bilemiyorum. Dr um 37 de aliriz diyor ama Insallah beklerler. Senin doğum belli mi dr un ne diyor ?
Ikizleribeklemekte Ama bn dayanabilirmiyim bilmiyorm bel ve bacak vajina agrisi var bu ara zor dayaniyorum parolla
Ikizleribeklemekte xwoman agrim var bugun de hastaneye aldilar nst de sancim cikti durdurmaya calisiyorlar