Eagle564 yiyebiliyoken bol bol ye bence.. Ben de acı çok seviyorum başlarda yiyodum da gayet.. ama artık 30 haftayı geçtik istesem de yiyemiyorum şimdi. Mide yukarlara çıktıktan sonra afedersin acı baharatlı salçalı ne yesem ağzıma geliyo yiyemiyorum artık