Dbdilara cumartesiden beri berbat bi haldeyim gece uykum.sifir agridan on disim catlamsti butun agzim apse oldu dogal yollarla olan herseyi denedm ama cozum yok doktoruma not biraktm aramasini bekliyrm apsenn bebege gecebilcegini zararli olabilcegini duydum doktorumda onay verrse b grubu bi antibiyotk kullanicm mecbur