Prensesezgi tahin in üzerinde biriken yağ varya onu sürebilirsin. Ben kizimda denemiştim tam geçirmedi ama bayağı hafiflemişti. Ama kimiside cok memnun kalmış, cilde göre degisiyordur mutlaka. Cok geçmiş olsun.. ben ağlayarak, dişimi sıkarak emzirdigim günleri cok iyi hatırlıyorum 😔😔