Baharmurat Elisatubis buyuklerın ruya gorup bıde ustune ısım gorme hıkayesı bıtmıyo .hamıle olan bızız bız goremıyoruz onlar nasıl goruyor sınır oluyorum
Elisatubis Baharmurat evet canım maalesef hiç arka planda durmazlar halbu ki çocuğun ismini koymak sadece anneye düşer
Feyzaselh Bi kızım var 1 yaşında. Onun adını ben koydum Asel. Şimdi de bi oğlumuz olucak inşallah onada arden asaf istiyorum eşimde hiç itiraz etmedi hemen tamam dedi ama ikisine de annesi olarak isimlerini ben koymama rağmen kendimi eşime karşı kötü hissettim hiç ona fırsat vermedim diye. Bu kaynanalara noluyo
Feyzaselh Elisatubis sende söylediği isimleri beraber değerlendirelim de. Birlikte koyun ❤️ Bu zamanlar en güzel zamanlar kalp kırılmadan olur inşallah ❤️
Prensannesii Ali Asaf yada Ali Buğra koyacağız ☺️🥰 İkisi arasında çok kararsız kaldık . Büyük oğlum 2 yaşında onun adı da İbrahim Eymen 💙
Sezenkarademir Sitionline ben çok seviyorum selim ismini. Anlamı da çok hoş. Ve adı selim olanlar böyle sakin olurlar hep. Benim gönlümden o geçti eşimde kabul etti 😊
Sitionline Sezenkarademir evet zaten söylerken bi sakinlik dinginlik var isim de 😊 bizde selim üzerinde yoğunlaştık bu ara bakalım hayırlısı artık