Kilo ile dikişin alakası yok. Tanıdigim 2kilolu yakınima.doktoru sezeryan yaptirdi. Illa normal demeyin kendiniz ve bebeginiz icin nasıl iyi, güzel ve saglıklı bir dogum olacaksa Allah onu nasip etsin. 2 dogum seklinin de kendine göre riskleri var güzel dua edelim.