KubraatMacit Desafa bende ikincisinde çok zorlanıyorum hep sancım var. 25. Haftadayım kızım da 10 aylık sezeryan olunca birde zor allah hepimize kolaylık versin sağ Salim kucağımıza alalım bebişlerimizi
Desafa İçte kanamam var bide. Bin ilk hamileliğimle arasında pek birşey Yok oğlum 12aylık ondan da olur dedı doktor 19+4
ZuhalDurmus Desafa bayağıda ilerideymiş haftan canım. Stres yapma dinlen. Zaten dr gereken ilaçları vermiştir. Sana bakacak birileri gelsin yankma da bebeğinde küçük onunlada ilgilenmek lazım. Ama sen iş güç yapma yat sürekli. Eabbim seni ve bebeğini korusun.