İlk bebeğimde turşu yiyordum sürekli turşu suyu ya eksi yoğurt ekşi şeyler baharatlı şeyler herkes kız Dedi ama çevremde benden sonra kaç kişi erkeğe hamile olduysa hep turşu yediler Buda ilginç benim nurtopu gibi bembeyaz bir prensim oldu😍 oda bir Haziran bebeğiydi...Şimdi o 5 yaşında ve bizden kardeş istiyordu uzun zamandır..Kardeşi 8+3 günlük 📓 asla ekşi baharatlı felan istemiyor canım 🙈😱 şuanda çorba,patates gibi tıkaç şeyler yemek istiyorum...Geçen hafta tatlı birşey aşermiştim🙈 ilk gebeliğmde 9 ay bulantı Kusma yaşamıştım bunda da var bulantım kusmam ama sanki ilki gibi değil 🙃 Bilmiyorum 🤷♀️ bakalım 🤔 bu bebişimizin cinsiyeti ne Oğlum kız kardeşim diyor başka birşey demiyor ben de Kız hissediyorum ama umutsuzca hissediyorum tabi,çünkü genelde erkek çocukların arkadaşından kardeşlerinin de erkek gelme yüzdeliği daha fazla...Hayırlısı olsun,hayırlı evlat olsun Aslında eğer erkekse oğluma yoldaş arkadaş olur kızsa bana 😍 eğer erkekse oğlumun en samimi arkadaşını doğurmuş olucam