Dnzozi pinarqi ilk hamileliğimde öyle sıkıntı yaşadım. kürtaj olmadım kendiliğinden düştü. Doktor iyi ki düşürdün kürtaj iyi olmazdı senin için dedi. Ama korkma doktorunla konuş korktuğun her şeyi.