Cananurunn ben de çok öektim canım diş ağrısından ama doktorlar bir şey yapmıyor müdehale etmiyorlar. Mecbur çekeceksin. Zamanla geçiyor paradontax kullan, benim baya da kanamıştı ama bu dönemde normal diyorlar 🤷🏻♀️ Zamanla geçer acı ama kanama devam edecek