Gulqydur kız ben en basta daha 3 haftalıkken actım bu hesabı hep kız ewlat istediğim için kız ismi koydum ama gel görki bizimki erkek cıktı😂 fakat ismi birtürlü deistiremedim bulamıyorum bende durunun annesi olarak devam ettim 🙈aslında oglum olacak inşallah ismide eymen 😂