Annemmm2 Sabırsızlığını anlayabiliyorum ama bu kadar erken yaparsan moralini bozmaktan başka pek bir işe yaramaz biraz sabredebilirsen psikolojin için daha iyi olur reglin bir kaç gün geçince kan testi yaptırsan net sonuç alabilirsin. Rabbim kalbine göre versin.