Aysegolcuk canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ama kırk haftayı gectinmi hergun git kontrole ben 40+1 de kontrole gittim normal doğum olcak diye beklerken bebek kakasını yapmış o gün sezeryan oldum kakasını yeme ihtimali çok yuksekmis ve bu çok riskli bir durummuş bebek için o yüzden acil sezeryan oldum 10 gün önce, Rabbim sagsalim kurtarsın hepinizi bebeklerinizle beraber🤲