Arkadaşlar bebek doğdu göbeği kesildi üstü giydirilecek ilk giydiği kıyafete gobeginden kan değiyormuş geçmiyormuş hastane çıkışını giydirmeden önce başka bi takım giydirin dedi bi tanıdığım aklım karıştı bebek bezlenmiyor mu o ara gobus kapanmıyor mu kaç tane takım almam gerek yoksa salladimi bizim tanidik