slcn ikili tarama sonucum çıktığında bende bekledim 2 gün ama arayan olmadı sonra ben aradım sekreterlere not bıraktım hemen aradı hoca, üçlü tarama sonucum için hemen aradı.bende hastanenin kadın Doğum bölümünde yoğunluktan dolayı hemşirelerin çok yetersiz kaldığını duydum umarım sorun yaşamayız bende korkmaya başladım.gerçekten o kadar yoğunlar ki 20 gün sonraya randevu alamadım bugün haftasonuna randevu alamıyorum maalesef