Arya_bayar47 Ben tutmuyorum ve icim de gayet rahat. Bebekten cok kendimin dayanabilecegime inanmiyorum yoksa bende depo cok😂 Gerci son haftalar daha dikkatli olmamiz gerekiyo ama 31. hafta da cocugun ac kalacagini dusunmuyorum. Orucun nasil geciyo daynabiliyomusun? Oruc tutan hamilelere hayranlik duyuyorum ama ben dayanamam biliyorum