Kızlar merhaba öncelikle bebek istiyorum ve bi sorun varmı Allah korusun önceden tedbir almak adına hormon testi yaptıracağım yarin randevu almıştım doktordan yarın neler olacak çok merak ediyorum inşallah iyi haberler alırım doktor muayene edecek ya en azından anne sahibi olup olamazsın diye yorum yapar mı hormon testi hariç muayene ile anlar mı bazı şeyleri dua edin bende sizlere katılırım şu 1 2 ay içinde insallah 🖤🖤