dilaraa27 bende 22+1 im canım tutuyorum cok sükür eger sorun yaşamıyorsan inşaallah bir zararı olacagını sanmıyorum benim doktorum tutabilirsin dedi baygınlık ellerde titreme dayanamama olursa tutmamanı öneririm demişti zorlandıgın zamanlar mola da verebilirsin 1,2 gün Rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin 🥰