Ayyliin Hastaneden bildiriyorum kızlar :) yatışım yapıldı bugun. Doktor çatı muayenesi yaparken suyum geldi ve yatışşşş dedi🤪 :) okey dedim tatlım seni mi kırıcam😃😃 :) yarın sabah suni sancı yicem fakat suan hiiiççç açılmam yok dua edin bana kolay geçsin doğumum 🙏🏽🙏🏽🙏🏽🥰🥰🥰
Neseozkan Ayyliin Allah bi avazda kurtarsın canım inşallah sağlıcakla kavuşursun bebeğine doğum hikayeni bekliyoruz ☺️
GulsunA Ayyliin Allah yardimcin olsun canim, sag saglim alirsin insAllah bebisini kucagina🌸💞 Bende 40+2 oldum hala bisey yok 😅
LinaPrenses Ayyliin saglikla al kucagina insallah .... Darisi bizlere olsn hayirlisyla....dogum hikayni geciktrmi😀
ayserdemmm Ayyliin hayırlısı ile alırsın kucağına inşallah canım🤗 suyun geldiği için mi yatış yaptı sancın vs varmı
FMS Ayyliin Çok iyi yaaaa 🤭☺️ İnşallah hızla açılman olur tatlım kolay Doğum nasip etsin Rabbim 🙏🏼 Ben de daha çatı muayenesi olmadım hayırlısı bakalım 🙈