Edanur06 bende 39+4üm 40+6 ya kadar bekleyelim dedi doktorum,ondan sonra gelmezse suni sancı veririz dedi kilosu da iyi dedi 3kilo civarında dedi aslında zayıf ama doğumda kolay olur dedi bakalım ağrı falanda şuan yok sadece artık yatakta dönemiyorum🙈