Melos Ncznbaby farklı farklı kaç doktora gösterdim bi bilseniz bağdaş kuruyor açmıyor tahminde bile bulunamadılar
Ncznbaby Oziss normal kahvaltı yaptım iki saat sonra da doktora girmeden hemen önce bir şişe su içtim çikolata hiç sevmem o yüzden yemedim miniğim hareketliydi sıkıntı olmadı hiç ☺İnşaallah sizde sağlıkla bebeğinizin cinsiyetini öğrenirsiniz.
58Vildan Benim 11+3 ken belli oldu bebegim artik bana kiz demeyin ben erkeğim diye isyan etti resmen 😁😁