RumeysaGen Doktor kontrolünde Rahim dışı hafif bir kanama var dedi düşük riski olabilir dedi istirahat etmemi istedi böyle olanlar var mı neler yaptınız ilk gebeliğim endişeliyim 😔
Minnosunannesi RumeysaGen bende de tam 8. Haftada kanamam başladı yüksek risk diye geçiyor Hale’n iğne vuruluyorum 12. Haftadayız 😍 ben çok kendimi yedim bitirdim ağlamaktan ama sonunda tevekkül etmeyi öğrendim Allah ne derse o .
RumeysaGen Hezalsukran kahverengi idi bir günlük oldu sonra geçti şuan akıntım normal ama içte kanama var dedi doktor
RumeysaGen Minnosunannesi yaaa Allah yardımcımız olsun canım bana hap verdi iğne vermedi Allah ın izni ile atlatırız minnoşlarımıZa kavuşuruz sağlıkla inşallah
humaninannesi61 Arkadaşımında öyleydi ilaç verdi ve bol bol dinlenmesini söyledi. Şimdi 5 aylık falan herşey normale döndü. Siz de bol bol dinlenin , dua edin. Üzülmeyin ki bebiş üzüntüden etkilenmesin. Allahın izniyle düzelecektir 😌🤰
NurdanHakan RumeysaGen çok geçmiş olsun bende progestan kullandım ve çok şükür 15.haftamdayım sorunsuz gidiyoruz insallah allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder morali yüksek tutun pozitif düşünün sevgiler